Klachten procedure
Scouting BSO Gouda is vanaf 1 januari 2016 aangesloten bij de verschillencommisie Kinderopvang. Indien de klacht niet in de minne kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling die via deze klachtencommissie kan worden gestart. In onze algemene voorwaarden kunt u hier meer over lezen. Hier kunt u te alle tijden terecht. Klachten kunnen ook worden gemeld bij de directie van Scouting BSO Gouda of bij de oudercommissie. Dit heeft natuurlijk onze voorkeur.
Het liefst via de mail zo duidelijk en volledig mogelijk omschreven zodat we direct kunnen achterhalen bij de betrokkenen hoe de situaties is verlopen.
Scouting BSO Gouda behandelt de klacht volgens haar interne klachtenprocedure;
- De klacht word besproken met de betrokkende partijen.
- Binnen twee weken verzoekt de directie de consument met klacht om een gesprek over de vorderingen/beslissingen in betrekking van de klacht.
vanaf 2014 tot nu 2019 hebben wij nog geen klachten ontvangen.
Klachtenloket Kinderopvang
Postbus 96802
2509 JE Den Haag
Bel: 0900 1877
Maandag t/m vrijdag 9 - 17 uur
Postbus 96802
2509 JE Den Haag
Bel: 0900 1877
Maandag t/m vrijdag 9 - 17 uur